Conditii pentru returnarea produselor
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre www.covorase-dedicate.ro
Daca doriti sa schimbati produsul cu alt produs, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa kvoautoparts@yahoo.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs. sau restituirea lor de catre noi.
Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs. (în afara de Posta Romana) la adresa: Bulevardul Fratii Golesti nr. 29 E, Pitești, Arges.
Orice produs pe care il veti returna trebuie sa NU fie folosit, cu urme de uzura, zgariat/lovit/deteriorat si trebuie sa fie insotit de TOATE accesoriile, etichetele, manualele/fisele tehnice si AMBALAJUL ORIGINAL!
Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs!
Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.
• Produsul va trebui sa fie in stare noua, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, fara vicii cauzate de un soc extern si fara uzura.
• Produsul va trebui returnat numai cu ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite si altele, certificatul de garantie, o copie a facturii si o copie dupa chitanta ce dovedeste achitarea produsului.
• Te rugam sa nu indepartezi etichetele si sa nu aplici diverse schotch-uri sau etichete pe produs, altele decat cele originale.
• Cele mentionate mai sus vor trebui sa fie impachetate corespunzator in alta cutie – pentru protejarea acestora pe parcursul transportului.
• Daca produsele au fost achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou sau produse promotionale, acestea nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou, in conditiile descrise anterior.
• In cazul in care achizitia a fost efectuata in urma unei campanii promotionale, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata conform cu valoarea facturata.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Decizia va fi comunicata clientului in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.